czwartek, 18 lutego 2016

Liebster blog award

Hejka <3 dzisiaj zrobię wam LBA. Nominowała mnie Maja Maaja dziękuję :). A więc zaczynamy!

                                                              1. Masz idola?
2. Ulubiona piosenka?
I nobady
3. Ulubiony przedmiot w szkole?
Muzyka i plastyka
4. Ulubiona potrawa?
Spaghetti
5. Ulubiony sklep odzieżowy?
H&M
6. Jaki masz telefon?
Nie powiem :)
7. Ulubiony kolor?
Niebieski
8. Masz rodzeństwo?
Tak
9. Masz jakieś zwierzę?
Tak
10. Kiedy założyłaś/eś bloga?
7Stycznia 2016r
11. Dlaczego to zrobiłaś/eś?
Bo jak czytałam inne blogi to mi się to spodobało i też chciałam spróbować. Myślałam że mi się nie uda a jednak :)

                                                Ja nominuję
                                                  Zzebro Wanaxx
                                                 Kosmiczna Hania
                                                 Mrs. Virose;3
                                                           Sara
                                                          Damian W 
                                                          Natalia Nogieć 
                                                          Carola S 
                                                          Tyna
                                                            
                                                       Pytania do nominowanych
                                                  1. Ile masz lat?
                                                  2. Co skłoniło cię do pisania bloga?
                                                  3. Masz rodzeństwo?
                                                  4. Ulubiony kolor?
                                                  5. Ulubiony sklep?
                                                  6. Ulubiona książka?
                                                  7. Ulubiona potrawa?
                                                  8. Ulubiony styl?
                                                  9. Ulubiony film?
                                                 10. Ulubiony napój?
                                                 11. Twoje Hobby?
Życzę powodzenia :) I zapraszam do obserwowania to ja też to zrobię. Pozdrawiam <3


8 komentarzy: