piątek, 22 stycznia 2016

5 Rzeczy których się boję

Hejka jak wam mijają ferie? Mam nadzieje że nie zapomnieliście o święcie naszych dziadków i babć  Ja nie mam babci :( mam tylko jednego dziadka który jest chory :( a wy macie babcie? i dziadka ?napiszcie w kom. A w dzisiejszym poście napiszę wam 5 rzeczy których się boję a więc zaczynamy!

                                1. Pijanych ludzi
 W dzieciństwie coś mi się zdarzyło z pijanym człowiekiem

                                2. Dentysty
 Nigdy nie byłam u dentysty :) i nie am zamiaru tam zawitać

                                3.Pająki i inne takie stworzenia
 Mnie to obrzydza  gdy widzę coś to wołam kogoś żeby to wyniósł

                               4. Wojny
    Modlę się aby był na całym świecie spokój

                              5. Dużych wiatrów
 Myślę że dachówki mogą spaść lub coś innego

To wszystko pa pa! <3


     
                           

5 komentarzy:

  1. Super nie masz czego bać się dentysty ja się bałam bo trochę boli ale na starość chcę mieć zęby ☺ :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny rysunek :) Ja też jak zobaczę jakieś "żyjątko" to proszę kogoś żeby to wyniósł xd

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki to nie ja rysowałam :) Ha ha chyba każdy tak ma jak się boi robali :D

      Usuń
    2. Dzięki to nie ja rysowałam :) Ha ha chyba każdy tak ma jak się boi robali :D

      Usuń