wtorek, 12 stycznia 2016

Co robić gdy jest się chorym?

Hejka dziś napiszę wam 8 propozycji o tym  co robić gdy jest się chorym. Wpadłam na taki pomysł ponieważ ja sama jestem chora :(
                            1. Poczytaj swoje ulubione książki w moim przypadku jest to Marta Fox.

                            2. Pooglądaj filmy lub jakiś YouTuberów.
                         
                            3. Pograj w gry na komputerze lub telefonie

                            4. Napisz bloga

                            5. Pooglądaj Facebooka, lub Instagrama

                            6. Poucz się lub odrabiaj zadania domowe

                            7. Prześpij się to ci pomorze

                           8. Porysuj sobie jeśli to lubisz robić
W komentarzach piszcie o czym może być następny post. Pozdrawiam <3

                         

6 komentarzy:

  1. Fajne propozycje;) Kiedyś czytałam książki Marty Fox:)
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj, gdy choruję jestem strasznie osłabiona i nie mam na nic ochoty, nawet na gapienie się w monitor komputera, ale propozycje są fajne.
    Pozdrawiam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycje. Wracaj do zdrowia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń